Marian Stassen

Ik ben stamgroepleider van groep 1-2 de vrolijke vuurvliegjes en daarnaast MT lid. Passend bij ons jenaplanconcept, is de leef-werkgemeenschap een kracht van fijn samenzijn.
Team, kinderen en ouders kennen elkaar, ontmoeten elkaar, zien elkaar en dat maakt voor mij dit onderwijs zo mooi. Samen werken we aan een goed pedagogisch klimaat, een basis om te komen tot leren.
Ik vind het iedere dag weer fantastisch om samen met de kinderen speel- en leersituaties te creëren waarbij kinderen zichzelf mogen zijn en zich volop kunnen ontwikkelen. Dit maakt elke dag anders en we maken er iedere dag weer een mooie, leerzame dag van.

Ik ben een buitenmens, ik ga graag de natuur in; wandelen, fietsen en kamperen met mijn gezin. Ik lees graag en doe aan yoga.
Expertise: Jonge kind